Vad är nytt
Snacka jakt - Där jägare möts

Registrera ett konto och ta del av alla de diskussioner och tävlingar som vi har här på Snacka jakt!

Slakt trailer eller varför inte en vakbod!!

Licensplikt?
Beror på vad man förvarar i fanstyget...

Johan

.222
Plats
Stockholm
Far min gick bort förra året och efterlämnade en hel del problem.
Ja jo ni känner kanske igen problemet att rensa upp efter någon som samlat på sig saker under hela sitt liv.
Ex det kan vara bra att spara ett oljefilter eller fler om man kan, hitta begagnade luftfilter till olika bilar, ja det är bara början.
Tillbaks till något bättre.
Mina tidigare släktingar lätt far ärva en hästtransport, till vilken nytta fråga mig inte. Men skulle någon vara intresserad att använda den till vakoja så finns den för avhämtning om 2 helger, ekipaget står på Vikbolandet o ja den kostar som sagt inget.
Mvh Johan20210320_163926.jpg20210320_163916.jpg20210320_164003.jpg20210320_164254.jpg20210320_164313.jpg20210320_163926.jpg

Pris
0:-

Johan

.222
Plats
Stockholm
Ska kanske tillägga att bilen inte är mycket att ha utan det är skåpet jag har i åtanke till någon som inte har tillräckligt att göra på fritiden.

Johan

.222
Plats
Stockholm
Går det att komma fram med bärgningsbil och hur mycket väger den ca?
Det går att komma fram med en bärgningsbil, bara jag kapar några träd som står i vägen.
Nycklar finns så det går att styra upp ekipaget mot vad man nu tar den med.
Vikt hmm den är byggd på LT31 ram tror den bör ligga på 1500-2000kg max.
Kom också på att jag glömde ge mått på den, 2,3 bred 4,5 längd, höjd på skåpet invändigt ca2,25.

JohnDoe

.222
Det går att komma fram med en bärgningsbil, bara jag kapar några träd som står i vägen.
Nycklar finns så det går att styra upp ekipaget mot vad man nu tar den med.
Vikt hmm den är byggd på LT31 ram tror den bör ligga på 1500-2000kg max.
Kom också på att jag glömde ge mått på den, 2,3 bred 4,5 längd, höjd på skåpet invändigt ca2,25.
Toppen, ska kolla med de andra och se om de är på. Tackar för snabbt svar.

miken

.22mag
Plats
Vätö
Rackarns att det är lite långt, annars hade den där varit perfekt att ställa på en gammal gödselspridarkärra jag har och planerat bygga mobil vakkoja på :)

Johan

.222
Plats
Stockholm
Rackarns att det är lite långt, annars hade den där varit perfekt att ställa på en gammal gödselspridarkärra jag har och planerat bygga mobil vakkoja på :)
Nja var det inte Norrtälje trakten du kom från, lätt fixat under en helg.
Går själv och funderar varför men det är lite för många därför annars hade jag sparat den.
Nästan för perfekt att kunna passa vilt på plats och bara hänga upp för att det ska möras på lite, sätta sig i stolen och klippa nästa 💪

JohnDoe

.222
Har stämt av läget och det blir för mycket jobb att få hit den. Så tyvärr står vi över.

miken

.22mag
Plats
Vätö
Nja var det inte Norrtälje trakten du kom från, lätt fixat under en helg.
Går själv och funderar varför men det är lite för många därför annars hade jag sparat den.
Nästan för perfekt att kunna passa vilt på plats och bara hänga upp för att det ska möras på lite, sätta sig i stolen och klippa nästa 💪
Det stämmer, Vätö närmare bestämt.
Största problemet är att hitta tiden för allt man vill hinna med :)

Topp